نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

دلایل ممنوع التصویر شدن محمدرضا گلزار !!!!!!!!!!!


گلزار سال گذشته بعد از عقد قرارداد برای ایفای نقش در فیلم این کارگردان به دلایلی از حضور در این فیلم سر باز زد و فیلم با...

این روزها اگر پروژه‌های سینمایی به دنبال یافتن بازیگر مناسبی برای نقش اول خود باشند، بازیگری که میان مخاطبان سینما محبوبیت داشته باشد و به نوعی جزو بازیگران بفروش به شمار رود، نمی‌توانند به سراغ محمدرضا گلزار بروند چرا که طبق آخرین خبرها این بازیگر سینمای ایران ممنوع‌التصویر شده است.
محمدرضا گلزار از بازیگرانی است که در سینمای ایران خیلی زود به اوج شهرت و محبوبیت رسید. او سال گذشته حضور فعالی در فضای رسانه‌ای کشور داشته است. مصاحبه‌های مختلف در یک سال گذشته نام این بازیگر را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا با مسائلی که پیش آمده ظاهرا دست‌اندرکاران سینمای ایران و علاقه‌مندان این بازیگر باید حداقل تا پایان سال 87 صبر کنند.
روز گذشته بعد از انتشار این خبر، خبرنگار ما در تماس با یک مقام مسوول و مطلع که مسوول رسیدگی به چنین مواردی است علت ممنوع‌التصویر شدن این بازیگر را جویا شد. یکی از مسوولان این اداره که مایل به بیان نام خود نبود ابتدا با زیرکی مساله را نفی اما بر این نکته تاکید کرد که هیچ پروژه‌ای حق استفاده از این بازیگر را بدون اجازه کتبی و رسمی این اداره ندارد و البته پروژه‌هایی نیز که تاکنون چنین درخواستی داشته‌اند، با پاسخ منفی این اداره کل مواجه شده‌اند. حتی وقتی خبرنگار ما این پرسش را مطرح کرد که آیا پروژه‌هایی که در 6 ماه آینده آماده نمایش می‌شوند امکان استفاده از این بازیگر را دارند یا خیر، با این پاسخ مواجه شد که تا اطلاع ثانوی هیچ پروژه‌ای حق استفاده از این بازیگر را ندارد و در این زمینه ملاک زمان حال است نه آینده‌ای که شاید در آن این ممنوعیت رفع شود.
این مسوول نیز به این مساله اشاره کرد که علت ممنوع‌التصویر شدن این بازیگر، پرونده شکایتی است که از اومطرح است اما تحت هیچ شرایطی حاضر به ارائه اطلاعات دیگری نشد. شنیده می‌شود ممنوع‌التصویر شدن تا پایان امسال ادامه خواهد داشت. درباره علت آن نیز خبرنگار ما روز گذشته جستجوی فراوانی کرد و به چند روایت مختلف رسید؛ برخی آگاهان معتقدند احتمالا‌ او به دلیل اختلاف با یک فیلمساز، با شکایت او در اداره کل نظارت مواجه شده است. گلزار سال گذشته بعد از عقد قرارداد برای ایفای نقش در فیلم این کارگردان به دلایلی از حضور در این فیلم سر باز زد و فیلم با تاخیری حدودا 7 ماهه ساخته شد. طبق شنیده‌ها گلزار برای ایفای نقش در این فیلم دستمزد بسیار بالایی درخواست کرده بود که این مساله بازتاب‌های منفی فراوانی نیز به دنبال داشت.
اما از سوی دیگر گفته می شود علت ممنوع‌التصویر شدن، اخراج وی از کشور امارات به دنبال درگیری با پلیس امارات است. شنیده می‌شود گلزار در یکی از سفرهای خود به دبی، با پلیس این شهر درگیر می‌شود و کار به کتک‌کاری می‌کشد و او به دلیل کتک زدن پلیس از دبی اخراج می‌شود.
البته می‌توان به این روایت‌ها شایعات تایید نشده دیگری را هم اضافه کرد، اما گروه رسانه روزنامه جام‌جم ترجیح می‌دهد به جای انتشار این روایت‌ها اخبار موثق و رسمی را از طریق معاونت سینمایی دریافت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد