نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوود

فهرست مورد نظر درآمد بازیگران مرد را از تاریخ اول ژوئن ۲۰۰۷ تا ۳۱ می ۲۰۰۸ مورد بررسی قرار داده است.

بنا بر این گزارش، همان طور که انتظار می‌رفت، ویل اسمیت بازیگر ۳۹ ساله که با دو فیلم «من افسانه‌ام» و «هنکوک»، تماشاگران بسیاری را به سالن‌های سینما کشاند، با درآمد هشتاد میلیون دلار، معادل پنجاه میلیون یورو، در صدر این فهرست قرار گرفت.

«من افسانه‌ام» در دسامبر ۲۰۰۷ در نخستین «پایان هفته» نمایش خود ۷۷ میلیون دلار فروش کرد و تا آن زمان رکورد فروش بود و فیلم «هنکوک» که همین ماه ژوئیه به روی پرده سینماهای آمریکا رفت در «نخستین پایان هفته» خود ۶۶ میلیون دلار فروش کرد.

فروش خوب فیلم‌های ویل اسمیت گواهی می‌داد که حضور این بازیگر در فیلم‌ها موفقیت تجاری آن‌ها را تضمین می‌کند از این رو اعلام نام وی در رتبه نخست فهرست پردرآمدترین بازیگران سال جای تعجب نداشت.

جانی دپ، بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی که در فرانسه زندگی می‌کند، و امسال برای فیلم « سوینی تاد»، نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد، و در سه فیلم پرفروش «دزدان کارائیب» میلیون‌ها تماشاگر را به سالن‌های سینما کشاند، با ۷۲ میلیون دلار در رده دوم قرار دارد.

ادی مورفی، بازیگر ۴۷ ساله فیلم‌های کمدی، ستاره فیلم «دختران رویایی»، با ۵۵ میلیون دلار در رتبه سوم قرار دارند.

ادی مورفی این رتبه را با مایک میرز، ستاره ۴۵ ساله با اصلیت کانادایی تقسیم کرد. مایک میرز بیش از هر چیز به خاطر گویندگی به جای شخصیت اصلی سه کارتون «شرک» مشهور شد.

پس از این بازیگران، به ترتیب، لئوناردو دی کاپریو، یکی از ستارگانی که مدت‌ها از پردرآمدترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شد (۴۵ میلیون دلار)، بروس ویلیس، بازیگر معروف فیلم‌های اکشن (۴۱ میلیون دلار)، بن استیلر، بازیگر ۴۸ ساله نیویورکی که اکثرا در فیلم‌های کمدی ایفای نقش می‌کند (۴۰ میلیون دلار)؛ قرار دارند.

بعد از این بازیگران، نیکلاس کیج، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال ۱۹۹۵، با درآمد ۳۸ میلیون دلار بالاتر از ستاره‌های کمدی، ویل فرل (۳۱ میلیون دلار) و آدام سندلر (۳۰ میلیون دلار) قرار گرفت.

مجله اقتصادی فوربس به خاطر ارائه فهرست‌های سالانه خود در باره شخصیت‌های ثروتمند جهان معروف شده است. یکی از مشهورترین فهرست‌هایی که فوربس همه ساله منتشر می‌کند، فهرست میلیاردرهای سال است.

«فوربس عمومی ۲۰۰۰» فهرست دو هزار شرکت بزرگ دنیا است و «فوربس ۵۰۰» نیز فهرست پانصد شرکت بزرگ ایالات متحده آمریکا که هر سال فوربس منتشر می‌کند. از فهرست‌های معروف دیگری که این مجله منتشر می‌کند می‌توان به فهرست‌های «۱۳ ثروتمند فوت شده»، «موفق ترین شرکت‌های جهان» و « صد نفر از قوی ترین زنان جهان» اشاره کرد.
این مجله که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد، در سال ۱۹۱۷ توسط یک مهاجر اسکاتلندی به نام «برتی چارلز فوربس» آغاز به کار کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
behshad (Booter yahoo )9 پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam be dost aziz va jadid man wblag ghashangi dari va jaleb tonesti be man ham sar bezan va mano az nazaret agah kon
moafagh bashi
behshad
bye
Montazeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد