نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

نمکدون

مطالب طنزوسرگرمی / همیشه خسته از روزای برفی | عشق پریشون شده دو حرفی

جذاب‌ترین و منفورترین گردشگران دنیا!!!!!

در این تحقیق گردشگران ایتالیایی و فرانسوی خوش پوش‌ترین مسافران، گردشگران آمریکایی نیز بر اثر محدودیت زبان مشتاق‌ترین مسافران در ...
یک بررسی بین المللی جدید بر روی گردشگران 21کشور، آمار جالب و قابل ملاحظه‌ای از جذاب‌ترین و منفورترین گردشگران جهان را به دست آورده است.
در بررسی‌های به عمل آمده گردشگران فرانسوی در صدر منفورترین گردشگران اروپایی و گردشگران چینی و هندی در رتبه اول بدترین گردشگران دنیا قرار گرفته‌اند.
نکته قابل ملاحظه در این تحقیق درباره گردشگران ژاپنی است که لقب بانزاکت‌ترین، آرام‌ترین و منظم‌ترین گردشگران در سطح جهان را به خود اختصاص داده‌اند.
در تحقیقی که از کارکنان 4 هزار هتل در آلمان و انگلستان، ایتالیا، فرانسه، کانادا و آمریکا صورت گرفت، پاسخ‌های متفاوتی از جانب کارکنان درباره رفتارهای مختلف مسافران به دست آمد.
در این تحقیق گردشگران ایتالیایی و فرانسوی خوش پوش‌ترین مسافران، گردشگران آمریکایی نیز بر اثر محدودیت زبان مشتاق‌ترین مسافران در ارتباط برقرار کردن با زبان‌های متفاوت بوده‌اند.
تیموتی دی روک، رییس بازاریابی مجموعه هتل‌های اکسپدیا گفت: انگلیسی صحبت کردن برای اکثر کارکنان هتل‌ها امری ساده است درحالی که ارتباط برقرار کردن با گردشگران فرانسوی و ایتالیایی بسیار دشوار است.
در بررسی‌های انجام گرفته فرانسوی ها به علت بهره‌مندی از تعطیلات طولانی‌تر نسبت به سایر کشورهای به عنوان خسیس‌ترین گردشگران لقب گرفته و از این بابت بر تصور قدیمی خست اسکاتلندی خط بطلان کشیده‌اند. اگر چه گردشگران آمریکایی دست و دلبازترین گردشگران و در عین حال گستاخ‌ترین آن‌ها محسوب شده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد